15 November 2008

Jag är sämst på att skriva just nu. Mycket har hänt på sån lite tid.  Men imorgon blir det cross iallfall (: jag har inte kört på 4 veckor p.g.a massa saker kommit i vägen och sen sjukhuset. Men nu jäklar, nu blir det brumma.

Hade dessutom utvecklingsamtal i fredags, usch på det. Inte nöjd någonstans. Tvång till att äta i skolan också. För andra blir oroliga, så nu för jag väl försöka. Hårt, men för mitt eget bästa.

Jag har inte fotat något på ett tag. Sitter här hos Macke utan kameran, den är hemma "/

Jag är trött och haft en tuff dag. Ont i armen som bara den, bowlade med famlijen. Jag, pappa och Macke på samma bana. Pappa vann och Macke förlorade. Puss på dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0