5 November 2008

Skolan idag. Var och kollade på Eskil, vad tråkigt! kunde gärnat lika somnat. Men sen iallfall efter skolan åkte jag till Macke <3 vart kolla på Nile City. Han tycker det är asbra. Sen käka, sen vart det mys. Jag skulle egentligen sovit där, men kunde inte :( saknar dig redan. Ville gärnat stannat. Men var tvungen att åka hem och plugga till provet imorgon. Ska sätta mig och plugga om en stund. Ska bara prata lite med en sen så. I helgen blir det ingen cross, p.g.a söndags :(

MACKE'MISSYOU <3

Palla dig. Du drygar på msn, men vågar inte säga något i verkligenheten. Det är ditt fel. Tänk på det, det är inte jag som sitter och trycker i ett hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0