13 Oktober 2008


Första dagen på jobbet! NajsBajs. (:

Träningen igår!
Träningen gick brabra. Fast inte första passet >.< Usch, så seg i kroppen så det inte var sant, fick inte min skönhetssömn p.g.a Macke. Haha. Love you <3. MenMen, andra passet fick jag flyt och till och med bra i spåren. Sandkruvan är inge problem. Sen träningen uppe i Söderhamn har jag kunnat köra sand hur bra som helst. Älskar det för tillfället. Jag hoppas det blir Arboga snart också. Jag kör mycket bättre i sand än vad jag kör på hård bana. Det roliga med sandbanor är att det går fort och dessutom lägga ner den i kurvan det är najs. Och i jordbana är det inte lika lätt, men skitsamma. Jord eller sand? spelar inte roll bara man får köra. (:

YES, snart ny hjälm också. Beautiful as you. Den är vit med silver? typ (: Längtar. Och sen blir det en överrasking nästa år för alla som ser mig på banan. (ingen kommer se mig) om vi säger det så. Haha. Det lät såå bra. Men nu ska jag drömma om Marcus och strunta i datorn. Hejdå!


 (träningen igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0