14 Oktober 2008

Andra dagen på jobbet avklarat!

Jag sitter här och tänker på gamla saker. Jag saknar VM i Uddevalla det var så roligt! På kvällen när jag traska runt med Stina och Jonatan. Det var så roligt. Fast inte när en kille tafsa >.< Kommer ihåg det första jag ville var att slita tag i Marcus hand och springa ner till depån och kolla på att motorcyklar och trailers. Vart helt stel när jag såg att, det var ju som att det inte var sant. Det var några av dom bästa tiderna i mitt liv. När jag fick mina foxkläder. Jag tycker om dom så mycket att jag inte vågar använda dom. Min väska, älskart. Fick sakerna som ett-års present av min baby. M <3 J. Åhh kommer ihåg när jag träffade honom första gången. ORD KAN INTE BESKRIVA ! Miss you. Imorgon kommer jag till dig. Våra minnen tillsammans är det bästa som finns. Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst, men de tär vissa saker man vill hålla för sig själv också. Marcus Westergren 29/6-07 <3

'
 
( bilder från vm, sämsta kameran hade jag då. tanken som räknas  <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0