16 Oktober 2008

Imorgon; sista dagen på jobbet!

15 Oktober är en dag jag kommer minnas. Tårar och känslor. Efter våran pratstund igår kändes allt redan bättre. Men så fort jag kollar i dina ögon blir jag tårögd. Du trodde saker som aldrig kommer inträffa Marcus. Du behöver inte oroa dig för någonting. Du är mitt allt och jag älskar dig. Tillsammans är vi bäst. Jag längtar tills imorgon, då kommer du. Jag vill ha din närhet nu genast, på en gång! Jag behöver dig <3 Din pappa är så otroligt snäll och fixar så vi smsar och kan ringa varandra gratis. Underbart! Jag kommer aldrig att lämna någon jag velat haft sen 2005. Jag kommer aldrig glömma första gången vi sågs. Hemma hos dig, <3

29/6-07, forever. ´Jag älskar dig <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0