19 Oktober 2008

Har haft så mycket för mig att jag inte haft tid till att skriva! Kan börja med fredag (:

Fredag: Sista jobbdagen. Veckan har varit hur kul som helst och jag skulle kunna tänka mig att söka sommarjobb där. Arken Zoo. Fick en jättegullig kalender som kommer används väl. Helt slut efter att lyfta 20/25 kg påsar på jobbet. Det roligaste var ju lätt att köra sporundan. Efter jobbet vart det springa till bussen och fara mot Macke. Man kan ju inte gissa sig fram vad han gjorde när jag kom. Haha, han stog och vaxade sin bil. So Cool. Han är superduper stolt över den och kan inte gå förbi utan att röra den. Det vart upp och köra på parkeringen i Gröndal. Men allt slutade med att en kabelbrann upp som gick från batteriet till tändningen. Haha. Åberg fick kommer med sladd, sen vart det pizza! Annars vart kvällen mys och pys.  Men det var min fredag.

Lördag; Städdag på banan: Upp klockan åtta, käka frukost, hem till mig (sov hos macke inatt) , lasta min bajk sen dra till banan för att plocka. Såga träd och elda för väl det mesta jag gjorde. Sen vart det körning! Kan ju säga att det gick bra, fick till det i spåren för det mesta. Min älskling, inte vilken som helst utan Macke tränade mig. Han är så bra på det, han åka framför visade spår och allting. Det gick hur bra som helst fick beröm som bara den. Mitt självförtronde är för tillfället i topp. Macke sa att han har aldrig sett mig köra såhär bra. Kan man bli gladare. Vart ju ännu gladare när jag lyckades skvätta ner han också (': <3 sen har jag diskuterat med mina näraste att jag kommer inte köra Kattcupen, jag är inte redo än känner jag. Jag tycker att det är bara onödigt att köra över sin förmåga, som vissa andra. Jag behöver inte tävla, liksom det är aldrig för sent. Jag har pratat med Westergren och vi har satt ett mål för nästa år som jag kommer satsa på till 110 %. Det ska bli så kul nästa år. Jag har så mycket saker som kommer framför mig nu. Jag har saker att satsa på jag har t.o.m en tränare! MUMS! <3

Och som sagt idag: Vaknade med en snygg sak bredvid mig vid nio-tiden. Kunde inte sova, så det vart ligga och kolla på han när han sov så sött. Fast sen vaknade han (': Vi kan ju säga att vi fick lite tråkigt på förmiddagen. Så han skjutsade mig på cykel ner till Coop Forum, så vi köpte film och tidning sen tillbaka hem. Filmerna var asbra. Det var också så mysigt att ligga i soffan. Pelle var såklart också med. Men sen så vart det inte så mycket tid kvar. Jag skulle åka hem "/ usch. Jag hade det så mys och ville inte lämna Macke. Men sen så kom pappa.

Min helg har varit så lyckad. Macke,cross,Pelle - vad kan man mer begära? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0