2 Oktober 2008

Nu är vi inne på Oktober. Det känns som det börjar närma sig julen. Det är kallt & mörkt. Jag längtar till julen. Vill ha snö och julafton. Mys. Btw, igår var den bästa dagen på länge. Jag åkte hem till Macke efter skolan och det var brottas och busa en massa. Sen slutade allt med att jag fick ont i mitt finger. Undra varför Macke ?! (': , senare var det movie-tajm. Hem till Midgård såklart! Sen började jag plugga lite matte och svenska. Inte långt kvar till redovisingen. Sen kan jag säga att jag vart trött. Så jag var erbjuden att sova kvar. Det vart en mysig kväll med att berätta gamla minnen om varandra. I love it. Du fick mig att tänka tillbaka på allt vi haft/har. Det är det bästa som finns. Så kan säga att " I går kväll <3 "


Jag saknar Linn fruktansvärt mycket. Jadu, vi måste träffas snart. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dej massor bby<3 Älskar dej bästah<3

2008-10-02 @ 20:19:35
Postat av: Anonym

// Linn

2008-10-02 @ 20:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0