21 Oktober 2008

Kommer ihåg första gången jag körde cross. Det var förra sommaren i slutet av Juli. Haha. Körde i Gröndal på Knattebanan (': med lillebror. Tjatade på pappa att jag ville köra på stora med det fick jag inte. Fick åka på den lilla banan 4 gånger innan jag släpptes ut på stora banan. Då var det geggigt, var omkull en gång då kommer JB och hjälpte mig. Kunde ju inte ens komma iväg. Det tog nästan ett halvår innan jag kunde med kopplingen. Knappt nu heller x( Sandkurvan i Gröndal tyckte jag var såå svår. Men nu är den som vilken kruva som helst ! Förändringen på ett år är stort. var ju borta från crossen från ungefär januari till april typ. Körde knappt alls eftersom pappa var sjuk ): så kan väl säga att jag körde ungeför ett år om man tar borta dom månaderna jag var borta. Jag vill tacka alla som hjälpt mig komma framåt i det här; Marcus, Pappa, Uffe, Lena, Linn, Ludwig, Fredrik, Stina, My, Jonatan och såklart mig själv. Jag har aldrig gett upp ordentlligt. Jag kanske skyllt på annat men jag hade inte ork till att köra. Alla gånger jag fått se crosspojkarna köra, då dreglade man. Dom är sjukt duktiga. Första gången jag såg Marcus. År 2005 i Gröndal. <3 Du är bäst på att köra. Jag beundrar dig stort och jag finns här i alla lägen. You know. Men tack alla som ställt för mig. Det betyder mycket. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0