5 Oktober 2008

Jag har varit med Macke hela helgen. Det var underbart. Igår [lördag] var det kolla på Stockholmscrossen i Uringe. Vart riktigt  åksugen. Det var Fredrik och Robin som körde. Iallafall dom jag känner. Och åksugna Ludwig fick stå och kolla på. Dagen var lyckad med bra väder och mycket crossbilder. Efter tävlingen vart det åka förbi hos Jarmo på en kopp kaffe, sen hemåt. Jag kan säga att jag har haft det riktigt bra. Jag älskar crosshelger på tävlingarna. Man träffar dessutom alla snälla crosspojkar. Även fast dom flesta crosspojkarna är bortskämda tycker vi om dom endå (:

Idag vet ni. Då vart det motocross i leriga Gröndal. 30 cm lera att åka i. Det var hur kul som helst och jag var inte omkull en endaste gång. Go Jennie! Tränade starter, som tur har man en halvhandikappad pojkvän som hjälpte till och världens bästa pappa. Men deras råd gick starterna bättre än förväntat. Jag längtar till vintern just nu. Fick ett par "Muffs" som jag läängtar tills att få använda. Det kommer bli så mycket åka som möjligt i vinter.

Jag saknar dig redan Macke. Usch, att få lämna dig är inte roligt. Vi ses igen på onsdag. Det känns så lång dit. Men jag klarar mig ska vi se. I värsta fall kommer jag till dig på tisdag. Jag tycker om dig så mycket. Du är det bästa som finns min snyggis. Do you remember? " Gjis ". Haha, jag älskar dig <33



bilden är inte från idag. Det är från en träning i Katrineholm för ungeför två veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0