6 Oktober 2008


namnsdag today. Elisabeth (:

Skolan som vanligt. Inte mera än tråkigt! [ omprov på fredag, prov på torsdag, muntlig redovisning ] muntliga redovisningen ska nog bli bra. Jag har tränat lite grann och det känns helt okey. Men skit i skolan nu. Nu är jag hemma och sitter här och lyssnar på Akon - dangerous, min pojkvän har fått mig att tycka om den. Haha, jag har druckit upp två energi-burkar sen jag kom hem. Nicht gut ! Kommer nog sova bra inatt, eller inte. Jag är sjukt åksugen också. Jag hoppas det blir något i helgen. Dom flesta baner är ju stänga nu. Vintertid, suget. Men får hoppas frosten och minusgraderna kommer så blir det Uringe och favvobanan! Love it. Haha, sitter och pratar med en barndomsvän just nu på msn. Vi lekte när jag bodde hos mamma. Gamla tider [':  

motocross är livet. utan motocross ingen marcus. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0