1 december

Känns verkligen inte som om det vore julafton snart. Och snön, vart har den tagit vägen? Den borde komma och hälsa på snart tycker jag. Antagligen ska det vara massa snö eller sol. Inte regn eller slask!

Vet inte varför jag gick upp nu, när jag har sovmorgon. Alltid jag att vara morgonpigg, rätt positvit enligt mig. Idag ska jag hålla mitt tal om M i 3-5 minuter. Och jag känner att jag är lite nervös för det.

Efter skolan blir det hem och försöka plugga eller hitta på någonting idag kanske. Måste ner på staden och handla julklappar snart, men vill inte gå ner på staden när det är mörkt ute.. lite läskigt tycker jag :( Så får väl se till att jag hinner i helgen. På fredag ska jag till stora godisaffären, lördag skulle vi kanske åka till Söderhamn. Och söndag vet jag inte vad som händer :)

Jag är så sugen på att köra cross nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0