En dag i skolan kvar!

Imorgon är sista dagen i skolan. Skolan vart rätt lugn idag, eftermiddagen Volvo Truck Center & Möller Bil. Måste säga att vi hade vääldigt svårt att komma dit. Läraren sa att bussen stannar utanför.. den stannade typ i Slagsta. Och där vände den så busschauffören tvingade oss att gå ut, och så började vi gå. Hittar tillbaka där bussen åkte under bron så vi skulle ta oss ner för slänten och mjuksnö. Som tur hade jag mina skor utan mönster under så jag satt mig på huk och åkte ner.. haha :) Sen helt plötsligt kommer bussen bakom och då stannar han och släpper in oss så får vi åka med igen. Sen släppte han av oss så nära dit vi skulle som möljigt. Sen var det bara att gå igen. Efter informationen på båda ställena så skulle jag gå till Macke. En liten bit på vägen hämtar mina två snälla lärare upp mig och skjutsar mig en bit :) Tack! Sen fortsatte jag gå. Tog ett bra tag att gå, men jag klagar inte. Är en riktig gå-människa!

To do-lista
- Städa rummet mera
- Packa iordning lite
- Duscha
- Äta
- Leta fram något att ha på sig imorgon
- Leta fram något att ha på knytisen imorgon
- SOOOOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0