God morgon!

Kunde inte sova längre, kände att jag sovit klart. Haha, somnade runt halv ett inatt. Kunde inte somna.. Men nu känner jag mig mycket piggare och gladare. Idag blir en skön dag, ca fyra timmars lektioner sen hem. Idag ska jag försöka fixa om hemsidan också, ska snart fixa andra saker också. Just nu sitter jag inne på facebook och kollar runt lite (: Ska gå och fixa iordning mig om tio minuter, sen äta frukost och sen gå/åka till bussen.. vet inte riktigt än.

Nu är det inte längt kvar till lovet. Blir 10-11 timmars bilresa och sen skoter hela dagen, och förhoppningsvis ska jag fota massor också. Och eftersom M ska med så kommer allt bli mycket roligare, minns hur kul vi hade förra julen där uppe, fast det är inte kul att åka pulka efter honom. Hhihi, fast det är kul att han honom i pulkan, ge igen lite bara :) Även den gången kollade vi på skotercross för första gången, rätt så roligt. Men mörkt och kallt bara! Hoppas jag får det lika bra den här gången :)

Ha en bra dag så skriver jag när jag kommer hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0