Gone in 60 seconds

Det är nog världen bästa film ( om man är lika bilintresserad som mig eller mer ). Tror aldrig jag sett en sån bra bilfilm, mycket spänning. Måste erkänna att Ford Mustangen 500GT ( Elenore ) är den snyggaste bilen jag vet. Önskar att jag kunde få en sån vare sig leksaks bil eller riktig. Haha :) Får satsa på leksaksbilen! Jag är himlans trött efter 60 mils åkande idag, ska lägga mig tidigt idag och försöka sova länge!

Min bästa vän ligger på sjukhuset, och jag önskar jag kunnat vara där nu :( krya på dig!

Imorgon är det söndag och sen börjar en ny vecka, sen efter den veckan är det en vecka kvar tills vi åker till Norrland. Macke har bestämt sig och han följer med, jag ser fram emot att ha alla roliga skoterturer och alla roliga stunder då man åker pulka efter skoter, fisketävling & snöbollskrig. Det enda tråkiga är att jag inte kommer kunna skriva i bloggen :( Har inge internet där uppe, men kommer börja skriva så fort jag kommer hem därifrån, mobilen nås jag alltid på också :)

Igår skrämde Mackes pappa upp mig rejält, det hade stått två älgar, en ko och en kalv vid deras tomt och nu vågar jag inte gå ut ensam! Lyckat!

hoppas ni haft/har en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0