hemma igen

Nu är jag hemma på landet igen. Måste säga att passet på Friskis&Svettis, så himla kul! För att vara första gången var det ritkigt skoj, inte så himla jobbigt men inte heller lätt va det. Tappade bort sig lätt av alla kombinationer, men jag överlevde :) Ska fixa halvårskort så småningom också, var med Linnea och hennes mamma där och min mentor Pia var det som höll passet, Pia är även min svenskalärare :)

Min helg har varit helt okey må jag säga. Och nu är det två veckor kvar till lovet, ska bli skönt att åka upp till norrland för att tillbringa många och långa dagar ute. Hoppas på minusgrader och sol, mycket skoter och bara ha roligt.

Imorgon börjar skolan igen och jag ser fram emot att forstätta mecka med dieselmotorn, om inte annat måste jag svetsa imorgon. Får se vad vi hinns med :)

Nu ska jag ner och äta mig mätt sen ska jag nog kolla igenom lite bloggar och sen gå och lägga mig och sova!

Hoppas alla haft en trevlig helg och så önskar jag er en trevlig måndag ( måndagar är ju alltid roliga! visst.. )


en bild på Victor Bengtsson från Mafi Cup


Kommentarer
Postat av: Anonym

titta där var ju jag ju :D

2011-01-14 @ 12:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0