Hos Westergren

Skolan idag var helt okey. Mycket sitta och lyssna, vilket gjorde att jag var förbaskat trött nu när jag kom hem till mitt andra hem.

Måste berätta en sak, fullmånen lyste upp rummet. Jag kollade ut och såg hur ljust den lyste på frosten som fick marken, träden och till och med busstaket att blänka. Så himla fin bild. Minusgrader är det inte fel på!

Fått många som läser på sistone, rätt roligt :)

Om 40 minuter börjar det bra på kanal 5 som jag ska roa mig med och sen blir det nattinatti.

ändrade planer

Vill ha fredag imorgon, synd att det är torsdag bara. Och jag måste börja köpa julklappar snaaart! Blir galen för att jag orkar inte ens göra det, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0