JULLOV!

Nu har jullovet äntligen börjat. Fint väder & kyla. I sladd & ställ far alla ifrån skolan. Slutade lite innan elva sen tog jag bussen och pappa hämtade mig sedan. Har hunnit med att fota innan solen gick i moln också :) Kevva följde med ut och gick på promenad. Han hoppade i snön i dikena. Känner bara att jag har mycket att göra innan denna dag är slut.

To do - lista idag!
- Packa (eftersom jag inte kom så långt med den saken igår )
- Plocka lite på tummet
- Ta bort alla korten på minneskorten
- Bränna ut bilder till Hassescrosstillbehör
- Gå ner till förrådet och leta efter vinterkläder
Några av sakerna jag måste göra idag!

Kommer sakna min klass lite grann. Och efter lovet blir det välja inriktning! Ojojoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0