Kvart över sju

Nu har jag fixat iordning mig helt och hållet. Ska bara hämta boken sen till bussen, fast om en halvtimma då. Jag har ingen mobil, sen har jag kvar hos Macke. Och hämtar den inte först på onsdag, rätt skönt att slippa se den! hihi :) Det är minusgrader ute och jag är glad över det, min mp4a ligger också hemma hos Macke så det blir musikfritt. Bortsett från det, skolan snart. Tvätta växellådan som kommer från skroten som Danne och jag ska plocka isär, längtar! Sen slutar jag två och vet inte hur jag ska komma hem, great!

Skriver mer när jag kommer hem också, kom ihåg att jag snart åker till Norrland på lördag och då kommer jag inte kunna skriva så ofta. Men kommer skriva "dagbok" som jag lägger upp här på bloggen så fort jag kommer hem!


en bild på Vildis jag tog igår när jag var ute på promenad med kissarna :)
Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0