Måndag kväll

Har nyss tagit ett bad, varmt och skönt. Ska snart kolla film också. Men för övrigt tänk vad mycket man kan tänka. Man borde inte kunna samla så många tankar på samma gång. För då blir allt bara krångligt! :(

Sitter och lyssnar på favoritlåten på spotify just nu och hoppas att jag kan tänka på något bra och glömma alla onda tankar. Men utan sin bästa vän som alltid varit där är allt inte lätt och jag önskar jag kunnat hålla hårt om dig, att jag släppte dig var för din skull inte min.

Imorgon har jag sovmorgon till tio i elva, så himla skönt. Måste säga att jag suttit och kollat bilar på blocket. Efter 25 sidors tittande på Volvo 240 och dess tillbehör så önskade jag att det fanns 100000000 sidor till. Hittade en ritkigt fin bil jag vill ha :) Volvo240, fina saker enligt mig.


Volvo 240 GLT i Kiruna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0