mot sista dagen till skolan

Om en halvtimma går sista bussen till skolan! + att det är tio minusgrader. Har på mig lite "finare" kläder idag och en tomteluva.. är bara tvungen att ha den :) Hoppas Jimmie tar med sin också, kanske skriva sms att han tar med sin också. Efter skolan ska jag försöka ta mig hem på något sätt, blir nog buss om inte pappa är inne i stan. Då ska jag hem och verkligen börja packa. Finns mycket att hinna med innan vi åker. Imorgon bitti halv sju åker vi och hämtar M sen åker vi! Blir ett stopp i Sundsvall vid lunch och sen vidare. Sen blir det snö snö snö! Love it

Tråkigt att man inte komma kunna ha mobilen eller något internet. Men skriver min "dagbok" som jag kommer lägga upp här så fort jag kommer hem :)

Nu ska jag fixa iordning mig :D
Hejdå alla :) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0