Snart mot skolan

Har precis gjort allt jag skulle, packat upp väskan, bäddat sängen, städat lite :) Har hittat mitt teliakort också, så det är mycket bra. Nu är det bara usb-minnet jag vill ha fram.. har varit borta länge och får panik bara jag tänker på det. Alla bilder, alla minnen.. Måste leta igenom under sängen i alla kartonger, alla väskor, alla jackor och garderoben. Vill ha fram den, usch. Känns förjävligt att det är borta, vi ses bilderna jag tagit för två år sedan då Macke och jag vart tillsammans. Jag ska alltid vara bra på att slarva bort saker ): Måste fråga där nere om dom sett den.

Men iallafall så ska jag snart få skjuts till skolan. Börjar om en timma med svenska. Dagen idag har trots allt börjat bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0