Tisdag eftermiddag/kväll

Sitter här och lyssnar på Crossfade - Disco. Så himla bra låt! Jag har absolut ingeting att göra, har gjort klart det jag behöver göra klart. Imorgon är det onsdag, den dagen i skolan som tar mest på krafterna. Engelska, Matte & bild på förmiddagen. Måste göra en valfri bild hemma också, tur att jag kom på det nu. Tummen upp.

Efter skolan imorgon ska jag hem till Westergren att tillbringa dagen där. Så mycket bäst :) Jag längtar tills helgen, den kommer också bli bäst.
LördagLördagLördagLördagLördagLördag

Jag kan inte tänka mig att det är julafton snart. Ingen julkänsla alls, kanske borde pryda mitt rum med mina tomtar så jag kan försöka få lite julkänsla i mitt rum iallafall, haha.

Att sitta på crosshojjen och köra, finns absolut inget bättre. Man tänker inte på någonting. Man glömmer omgivingen bakom sig och bara kör bort alla känslor och tankar. Att känna adrenalinet öka, alla borde pröva motocross någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0