trött som bara den!

Idrottsdag idag som sagt, det gick bara bra. Var med på volleybollen och lite innebandy som jag sa. Gick inge vidare bar för våran klass, fp1c. Spelade lite pingis och var på tjockmattorna lite då och då. Pratade med Jocke lite då och då med. Hans klass tror jag vann! Slutade dagen vid halv två sen gick jag ner på banken och tog ut mitt ID-kort, haha.. måste erkänna att jag såg lite rolig ut. Fast inte så konstigt, tog i sådan automatsak och pappa stod utanför. Sen åkte jag hem till M och nu är jag här. Ska faktiskt lägga mig och sova ett tag nu, mycket trött.

Den 16e januari åker jag på kryssning med famlijen + pojkvänner. Längtar något som bara den dit, ska bli himlens kul att åka på kryssning igen. Ska inte släpa med mig systemkameran får bli någon simpel digitalkamera.
Hoppas alla haft en bra skoldag/arbetsdag eller bara slödag :)


Hoppas på motocross i helgen. Ska prata med pappa också, dubbdäcken ska på snart. Vill ha sommar, mycket roligare. 2010 - kommer bli ett grymt år. En till sak jag längtar till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0