Vad ska man säga?

Sitter uppe till tolv om nätterna för att jag inte kan sova, det är inte bra. Låg och kollade på tvn till tolv inatt sen ska man gå upp halv sju, jag vet att det inte är bra. Men vet inte vad jag ska göra åt saken, går jag ocg lägger mig tidigare så ligger jag och är vaken till cirka tolv iallfall :( intebra! Haft världens mardrömmar på sista tiden också, kanske är det för att jag tänker mycket bara?

Jag ska snart kila iväg till bussen, den går 08.22. Klockan är typ fem i nu. Pelle sitter här i mitt knä och surrar som vanligt. Ska hem efter skolan idag också, hoppas jag klarar mig igenom skoldagen bara. Mår inge vidare idag. Måste kanske kolla upp det, ska hem och sen höra med pappa.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0