Ännu en tråkig söndag

Igår var jag som sagt på bio, New Moon. Så himla bra film :) Fast kanske lite dåligt slut! Efter bion åkte vi hem till mig och åt tacos med familjen, sen Robinson på kvällen.

Nu sitter jag har 08.23 och funderar på vad man ska hitta på idag. Ser ut att vara dåligt väder idag med, så ut går det inte att vara. Fast får hoppas på bättre! Måste också säga att min arm har fortfarande svullnaden kvar, undra när den försvinner?

Den 5e åker vi uppåt igen, till Söderhamn. Finns inget bättre ställe att tillbringa en dag eller en helg på.

Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ronja

hihi, ja! :) åh vilken fin blogg du fått till, tycker bilden i headern är helt insane snygg. vingåker va? :)

2009-11-29 @ 11:54:00
Postat av: Jennifer

Tack Ronja :) Nej, faktiskt inte men nu när du sa det så är det sjukt likt! Bilden är tagen i Söderhamn :)

2009-11-29 @ 12:53:05
URL: http://mxjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0