Frågor!

Under dagen har jag fått tre frågor och tänkte svara dom här.

1. Hur känns det att vara tjej på fordonsprgrammet?
Svar: Känns nästan precis som vanligt. Själv trodde jag att jag skulle bli utstött. Men kom verkligen in i klassen bra. + att det går två andra tjejer i min klass. Så tveka inte på fordonsprogrammet, Just go for it!

2. När träffade du din pojkvän för första gången?
Svar: Om man räknar första gången vi var så var det i mitten på Juni 2007. Annars hade jag redan 2005 lagt märke till honom ute på crossbanan. Men inte först våren 2007 lade han märke till mig :')

3. Favorti att fota?
Svar: Självklart motocross, älskar att springa med kameran i hand på crossträningarna/tävlingarna då jag själv inte kör. Man kopplar bort så mycket i huvudet och tänker bara på det man ser genom kameran

Jag kommer att fortsätta svara på frågor, så länge dom inte är oseriösa eller för privata.

/ JL




Kommentarer
Postat av: hemlig munk

Ursäkta frun, jag har också en fråga!



Hur känns det att se ut som en falukorv?



Hälsningar en hemlig person

2009-11-16 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0