Good morning!

Klockan är 08.33 och jag är redan uppe. Förstår inte hur morgonpigg jag kan vara ibland. Sitter och lyssnar hur katten bredvid Macke snarkar, rätt komiskt. Idag åker jag tillbaka hem till mig, ska ner på staden med Far imorgon :)

Min helg har varit helt superbra, Louise&Kajmo på kvällarna. Film som vanligt :) Och igår vart det cross och fotade pojkarna också. Fick ett par härliga trixbilder på Tim Blomgren också.

" Jag påbörjade mitt andra varv på banan, kände hur det flöt på hur okey. Minns hur lättnad jag var när jag kommit förbi de jobbigaste/tråkigaste biten på banan. Precis när jag kommer ur kurvan står en crossåkare och visar att man ska sakta ner. Det första som kom upp i mitt huvud " åhnej, inte han inte du ". När jag kommer över knölen ser jag hur du och crossen ligger i uppfarten på hoppet. Jag gasar på och vill fram till dig så fort som möjligt. Minns hur jag tappade suget när jag fick se hur du såg ut..

Det värsta som finns är när någon du känner väl kraschar, rädslan kryper på en snabbt bakifrån och man vet inte vart man ska ta vägen.
 "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0