THE E.N.D ( THE ENERGY NEVER DIES )

Fått många läsare på sistone såg jag :| haha!

Detta inlägget är ju inte allt så nödvändigt. Men har inte mycket annat att göra. Jag vill inte ha jul. Jag vill bara ha sommar just nu med cross. Jag längtar tills snö har kommit och försvunnit. Dubbdäcken åker av och sommardäcken på, lera som dammtorrt. Ge mig sommar bara!

Känner att jag har överskottsenergi just nu. Kanske borde gå ner och träna lite. Eller ut och cykla kanske? I regner? Ja, underbart!


Glöm inte att kolla på mina bilder på hemsidan. Har inte lagt upp något nytt eftersom det inte hänt något nytt. Får hoppas på bra väder i helgen och motocross. Antagligen träning eller tävling, vet ännu inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0