Dålig uppdatering, men ett superbra lov.

Eftersom vi inte hade ström de sista dagarna har jag inte varit inne vid internet. Men mitt lov har varit bäst! Bodde på Hökensåsbanans depån i 8 dagar. Och fotat motocross som bara den. Träning, träningsläger & Sverigecupen. Bilderna hamnar på hemsidan om cirka 2-3 dagar. Men iallafall, lovet har betytt mycket. Tillbringat det tillsammans med den personen som är nästintill viktigast i mitt liv. Marcus Westergren, min alldeles egna motocrosspojke sedan snart tre år tillbaka. Så kul vi har haft, men också långtråkigt har vi haft då det regnat och man bara suttit inne i bussen. Kan inte beskriva med ord hur bra lovet varit. Och imorgon börjar skolan igen..
Åhh, jag känner bara för att spola tillbaka tiden lite.


Famlijen Westergren - tack för hela lovet. Marcus på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0