Inge Hedesunda, istället Söderhamn.

När vi kom fram till Hedesunda, packat upp allt, veva ut markisen så tog vi ett varv på banan. Med gummistövlar. Och redan 10 meter in på banan så såg vi att det skulle inte bli kul. Lerbad.se , Macke vill inte köra och resten höll med till sätt och vis att det inte skulle bli kul och köra. Så att vi packade in och åkte upp till Söderhamn och här sitter jag i solen vid banan och hör 4-taktarna köra. Idag har jag fått lite bilder också. Tummen upp för det. Jag ska snart höra med en kompis som var i Hedesunda och kolla hur tävlingen gick där idag. 
Idag fick Macke prova 450 också. Men han tyckte inte riktigt var hans grej, han vill ha 250. Så att jag sitter och kollar om jag kan hitta priserna i €. 

Imorgon blir det ännu en dag på Söderhamns motorstadion. Här trivs jag som bäst och här skulle jag kunna tänka att tälta i en evighet. Pappa åkte upp till Tärnaby igår kväll och kom fram imorse. Så att dom kommer man inte se på en vecka, så hela nästa vecka kommer jag bo delvis hos Macke, men tänkte vara hos Farmor också. Nu ska jag kolla runt lite mer på internet sen tänkte jag ta det lite lugnt. 

Hoppas ni har haft en bra dag. Dessutom har premiären JSM gått idag. Under hur det har gått. Och inte nog med motorsport. Klockan åtta ikväll börjar Speedway GP. Är bara ett måste och kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0