Ligger i bussen medans everybody drives.

Ligger i crossbussen med datorn i knät. Halsen värker. Nu har jag gjort mitt idag, fotat från 10 till ett sen kände jag att min hals mådde inte så bra och ville in i värmen. Så att här ligger jag och kollar in dagens bilder. We like. Fick fina bilder och utan crossåkarna så hade det inte blivit av. Ni kan få en tjuvtitt på en bild. Marcus är ute och kör nu och jag hoppas det går bra för honom :) Träffade på KP också, som jag inte sett sedan augusti. För övrigt så drar lägret igång imorgon, tror jag. Och det ska jag också fota. Känns som det här blir ett kanonlov! Sen till helgen får vi se vad som händer, om det blir fota tävling. Nu ska jag fortsätta kolla bilder :)


Driver: Oldenburg_____Photo: jenniferlarsson.se


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej min lilla skruttis! Tänkte bara trösta dig med din onda hals och meddela att jag haft 38 graders feber sen i fredags! Idag har Fredrik och jag åkt in till Apoteket för att köpa slemlösande till min hals :) sen åkte vi förbi pappi och hjälpte honom med sourrondljudet (stavning?). Och nu ligger jag återigen i soffan fullt påklädd, med feber (som vanligt) och väntar på att få peta i mig lite tacos :) finns det något bättre än att vara sjuk än när det är fint väder? - nej, jag tänkte väl det! Ha det så bra där borta så ses vi när du kommer hem och när sjukdomarna har gett sig! Krya på dig lillen, Love you! <3

2010-04-04 @ 15:53:12
Postat av: Mikael Clovell

Hej. Var du och fotade i Hökensås i Söndags? Du fick inga bilder på #970 eller? :)

2010-04-05 @ 15:30:30
URL: http://blockpassracing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0