Morgonblogg med snö.

Ja, precis.. det snöar. För en gångs skull så hade vädret rätt. Jag gillar inte det här, vill ha solsken och värme, motocross och mycket bilder. Nästa helg verkar det som det blir åka upp till Hedesunda. Och kanske till och med min bästa vän kommer dit och kör. Jag hoppas hon kommer. Har inte träffats på jättelänge. Linn Jonsson - du är bäst ♥

Idag, fredag. Verkstad, matte & gympa i skolan. Gympan, ska ta med kläderna och sen se vad vi ska göra. Har fortfarande hosta och ont i halsen. Så jag vill hålla mig lite lugn så att det går över. Verkstan, det vet jag inte än. Hoppas på att svetsa. Efter skolan ska jag hem och städa rummet och sen packa till Marcus. Han hämtar mig ikväll.

Nu ska jag väcka Kevin och Kim och äta frukost med dom sen ska vi iväg till skolan.


Emiln Nilsson - Suzuki.


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj !

Fin blogg !

Kika gärna in te mej jag har just frågestund !

Skulle vara kul med lite frågor !

http://juliaofsweden.webblogg.se

2010-04-18 @ 17:58:34
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0