Nelly, jag älskar dig.

Igår fick jag äntligen träffa Nelly, min lillasyster. Måste säkert ha varit månader sedan. Jag kom utan förvarning och när jag klev ur bilen såg du inte riktigt att det var jag. Men sen när jag vinkade åt dig så tände, och du började springa mot mig snabbt som en raket. Det är lycka! Du ska veta att du är bäst. Inte för att du är stor nog att läsa det här. Men du finns alltid i mina tankar.

När jag sa att vi skulle åka hemåt igen så började du gråta. Tog upp dig i famnen och satte oss i trappen. Och du viskade i mitt öra med gråten i halsen " Jag tycker om dig " De orden fick nästan mig att börja gråta. Nelly, jag älskar dig ♥

bilden är snart två år gammal. du är bäst.

Idag, snart ska jag börja packa inför resan neråt. Vet på sätt och vis allt jag ska ha med. Och sen får jag se ifall jag hinner träffa en vän idag. Måste också påpeka att jag är ännu sämre i halsen idag. Hostar snart upp foten.. Får köpa med halstabletter och sånt. Klä mig extra varm och sova med strumpor på. Det brukar hjälpa lite iallafall.


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Hoppas att du får en bra påskhelg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 09:01:30
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: elin

Vad gullig :)

hoppas du får en bra påsk =)

2010-04-02 @ 19:39:09
URL: http://mxelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0