She couldn't quite explain it

Sitter och lyssnar på musik sen sån här bra morgon med solen skiner utanför. Drömde en konstig dröm och jag har fortfarande en konstig känlsa i mig. Drömde om motocross. Negativt såklart! Ingen rolig dröm. Tur att det iallafall var bara en dröm. Idag i skolan, tror jag att vi skulle börja med demostrationer.. vilket jag inte ser fram emot eftersom det blir muntiligt framför klassen. Det funkar bara inte för mig att stå framför andra och prata. Men hoppas att det går att lösa på något sätt.

 Och angående bilderna från Sverigecupen. Så har jag fortfarande halva delen bilder eftersom de andra sitter på en helt annan dator och den har jag inte tillgång till först på onsdag.


En bild på Marcus från Kungsör i lördags. Hans framdämpare började klonka igen och jag hoppas verkligen att den kommer bli fixad till helgen då det blir tävling i Hedesunda för honom och jag ska fota. Och sen blir det träning för honom på Söderhamn på söndagen.

Men nu ska jag leta reda på allt som ska med till skolan. Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0