Snöar, för övrigt Träningsläger!

Sitter i bussen, som vanligt. Marcus och de andra grabbarna har kört sitt första pass. Och det gick superbra för Marcus. Riktigt kul att kolla när det går så bra. Kameran ligger kvar i bussen, ingen idé att ta med den ut när det snöar.. :( Så att jag var den som springer med extra brillor istället. Men lider inte för det. Alltid kul att ställa upp för Marcus, annars fotar jag bara och håller inte koll på honom. Men det känns bra att kunna hjälpa till lite. Vart lite fundersam över Sverigecupen som han ska köra i helgen. Om jag ska fota eller inte. Skulle på något sätt vara skönt att inte behöva ha kameran med och bara pingla runt och heja på honom. Kanske ska träffa en vän som jag inte träffat sedan augusti. Nu börjar det regna också.


Marcus W - Totaly the best. Soon three years ♥

Om det är så att det kommer vara fint väder på Sverigecupen, då kanske jag inte lämnar kameran i bussen. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0