07.18

Kan inte sova, men är jättetrött. Knät gör ondare idag och det är inte kul att gå i trappen. Men det är var värt det. Romme igår var bäst. Gick upp kvart i fem och var vid skolan halv sex och fick vänta cirka 30-40 minuter på att någon skulle komma. Och sen kom vi hem vid sextiden igår kväll och så fick man stå och vänta på Marcus när han skulle hämta mig. Han är seg.. oftast :( Men som tur hade man sällskap av det andra. MenMen, idag blir det motocross för Macke och fota för mig. Hoppas vädret blir bra också. Och hoppas inte det är så kallt ute. Btw, pappa har varit och hämtat min dator så nu kan jag fixa iordning hemsidan! Wiho! Kommer hamna rätt mycket bilder på den nu, jämnför mot förra hemsidan. Och dagens bilder kommer också upp så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0