Alla hjärtansdag.

Idag är det alla hjärtansdag, och det ska Marcus och jag inte fira på något speciellt sätt. Jag ska ner till Tuna och kolla efter en sak till honom bara. That's it :) Just nu ligger han och sover så sött med Pelle. Hihi

Igår, träning i Enköping. Fick många schysta bilder som jag lägger in när jag kommit hem igen. Kallt som bara den var det att gå omkring där, och ont i knät att traska runt i snön. Fick närmare 300 bilder iallfall, sen gav jag upp och gick och satte mig i bilen för att mina fingrar och tår gjorde ont. Pojkarna körde på fint. Hade varit kul att köra, men typiskt att man inte kunde för att banan var bra. Lite smal på några ställen, men fint plogad.

Nu ska jag snart gå ner och äta. Är hungrig. Men klockan är bara åtta. Hela helgen hittils har jag bara varit trött. Har gått och lagt mig halv tio igår och förrgår och sen går jag upp runt sju-åtta. Äsch, nu ska jag hitta på något annat. Ha en jättebra Alla HjärtansDag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0