Awesome, very awesome.

Gick inte att skriva igår kväll, så får skriva ni istället. Helgen har varit super! I fredag kom Marcus hem till mig, vi tillbringade dagen ute då jag även gjorde faceplant i snön.. Lördagskvällen satt jag mest vid bordet med Johanna, Kat & Tobbe och pratade. Söndag, fick för mig att göra något jag inte brukar göra på fritiden.. nämligen vara med kompisar. Så det var riktigt skoj att vara med dom, sjuk film som sagt!

Nu ska jag fortsätta göra iordning mig, sen äta frukost och sen lyssna på musik lite. Hoppas på en effektivare dag i skolan än de sista har varit. Tänkt på så mycket annat och allt. Men som sagt, det var värt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0