Blond eller icke?

Sitter och funderar på om jag ska fortsätta med det ljusa håret, eller försöka färg en färg som är mer lik min. Får fundera några dagar och se hur jag göra sen.

Imorgon börjar skolan, och helt plötsligt kände jag inte för skolan igen. För i slutet av dehär dagarna har det börjat kännas bra.. men så börjar skolan igen och tillbaka till gamla rutiner.

Nu ska jag stänga av datorn och sen lägga mig i fåtöljen med mitt gosiga täcke och se om det är något bra på tvn ikväll. Nu ikväll har Marcus jobbat lite matematik.. och må säga att han är osmart för ofta. Men gillar honom ändå <3

nu är det så att jag ska försöka fixa hemsidan.. igen. aldrig nöjd!


Kommentarer
Postat av: evve

nu är de så att ni måste rätta mig om jag har fel nu i min blogg(?)

2010-03-01 @ 01:37:41
URL: http://evelinaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0