En rolig dag.

Haft en rolig dag med två av mina klasskamrater i Stallis/Strängnäs. Allt ifrån biljard till käka pizza. Himlans kul. Och nu sitter jag hemma hos Marcus, btw.. han är bäst. Imorgon ska Marcus och jag på bussresa, vi ska nämligen till Torshälla för att hämta två lappar.. haha. Sen ska jag springa in till Coop kanske. Längtar. Imorgon kväll kommer min syster och hennes pojkvän hit så att det blir mystajm och övernattning i lastbilen med dom. Så härligt att man kan umgås med sin syster på det sättet. Köpte för övrigt ett par fina örhängen med bokstaven M på idag.

Snart börjar skolan igen. Och på lördag måste jag hem! Måste rita bilderna till bilden i skolan.. usch. Jag suger verkligen på att rita. Men måste få det gjort så jag inte ligger efter. Skulle vara så skönt att ha det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0