Förkyld.

Igår vart det som sagt skridskor på Isstadion. Det gick som det gick, lite läskigt och pinsamt bara. Men skridskor är inget jag väljer frivilligt! Sen vart det ner på Donken och äta med Rasmus, Lucas, Oskar & Jocke. Men Oskar & Jocke gick efter ett tag. Haha, mycket strips åt man iallafall! Men det var kul :) Sen vart det ner och kolla på Hobbex, haha. Och sen godisland. Första gången på jättelänge jag själv köpte godis! Och sen till tågstationen och vänta på buss/tåg. Min buss kom först så då följde de med och väntade. Riktiga vänner är de måste jag säga. Sen kom min buss och dags för att säga hejdå.

Och när jag kom till Macke lade jag mig i alla hundra täcken i hans stora säng och kollade på Dirty Dancing. Och sen vart jag så trött att jag ville sova efter filmen. Vaknade dessutom inatt av att katten hoppade på från golvet på mitt huvud och sen upp i fönstret.. haha! Men nu ska jag fixa iordning och sen ska vi åka till crossbanan. Blir fora idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0