Happyface.

Alla hjärtans dag iår var helt klart toppen. Marcus och jag vaknade runt nio och då låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord och det var mys. Sen gick vi upp för att Uffe hade köpt ett par nya fälgar till Marcus bil som vi skulle hämta. Men innan det hann också Marcus göra något. Jag var nere du han ropade på att jag skulle komma upp, då sa han: kolla i dina kameraväska. Och det gjorde jag och där hade han lagt en ask godishjärtan, sött. Detta är tredje gången vi firar denna dag. Men iallfall, så åkte vi sen och hämtade fälgarna i Kungsör och sen släppte Uffe av oss vid Tuna park. För att jag skulle köpa en sak till Marcus, och han en sak till mig. Sen gick vi hem, så himla fint väder och varmt var det ute. När vi kom hem så skulle vi fälla ett träd på Marcus tomt, skitkul! Jag sågade upp bitarna, tills Lena tog över. Efter en lång dag ute åkte vi och hämtade pizza, åt upp en hel pizza själv :| inte inträffat på flera år. Men sen vart det långdusch och mys vid tvn. Puss på denna dag. 
 
detta fick Marcus av mig.
Nu ska jag stänga av och göra iordning inför skolan. Sen efter skolan ska jag ner till gymmet och vänta på pappa tills han tränat klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0