Hos Westergren.

Igår när jag kom hem till Marcus så hade han möblerat om i hela rummet, varför vet jag inte. Vart inte mycket gjort igår, kollade på film och sen gick vi och lade oss. Och nu ligger han i sängen och jag snodde hans dator för att skriva lite här. Skolan börjar om två timmar, ska ta bussen kvart i åtta dit. Blir man där lite tidigare så man kan göra annat och ta det lugnt. Igår pratade vi om vart vi ska köra i helgen. Det kommer bli kul. Om jag själv kör eller inte, det får vi se. Kör jag inte så har jag kameran :) Är ju förkyld och ska till Romme imorgon så känner på mig att jag inte kommer bli friskare tills på lördag. Men nu ska jag gå till Marcus och få honom att vakna till lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0