If you wanna be happy..

..for the rest of your life. Never make a pretty women your wife. Go for my personal point of view. Get an ugly girl to marry you. Den låten har jag fått på huvudet just nu. Menmen, får sjunga ut mig tills jag blir upphämtad av syster och Fredrik snart. Blir åka till TP och shoppa.. haha. Hon fyller ju trots allt år idag :) Dom borde komma snart tycker jag. Sen när jag kommer hem ska jag städa rummet för att sen kommer ju M hit och ska sova kvar här. Och imorgon blir vi barnvakt åt mina småsyskon, fast dom är ju inte så små längre. 7 och 8år. Jag är mycket uppåt idag känner jag, kanske för att det gått bra med hemsidan. Och sen hoppas jag på god mat idag! Men nu ska jag stänga av datorn, hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0