Looking for the lifeline.

Sitter här på morgonen och lyssnar på musik som alltid får en pigg och oftast glad. Nu vet jag inte riktigt vad jag är :) Mot bussen om ca 40 minuter. Ska ta hand om de små snart också, så det är klara. Sen skolan, sitta och vänta i en timma nästan ensam om inte någon annan är där. För övrigt går Dead By April hög i headsetet, mycket bra. Efter skolan ska jag åka hem till Marcus och försöka att jobba lite fyrk, miss him. Men nu ska jag lyssna musik och kolla runt lite på internet. Ha en bra dag.

Sommaren 2007. Sommaren 2008. Sommaren 2009. - så jävla bäst. En svordom, yes it is. För att det förklarar allt bara. 2007 var året det vart vi och det var de bästa året i mitt liv Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0