Mycket bra söndag.

Dagen började mycket bra. Humöret i topp och en underbar och snäll pojkvän. Satt och kollade på film tills det var dags att gå ut och skotta taket på lastbilen i det fina vädret. Gick fint. Sen fick Marcus för sig att hoppa ner från taket ner på snön och det gjorde han, mer än en gång. Och jag hoppade två gånger, rätt kul. Kändes som om det var 100 meter ner, sen grillade vi korv ute med hans föräldrar. Sen in igen och kolla på film, och sen har jag hunnit med att plugga lite. Är ju ledig imorgon så fick hemuppgifter istället. Jag och Marcus har hunnit med F&S ikväll, så jag körde en medelpass med Linnea och Marcus ett "gympass" med Linneas pojkvän, om två pojkarna gymmade eller inte är ju en annan sak :)


puss på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0