Myshelg med de bästa.

Igår eftermiddag kom Pontus och Louise och hämtade oss för att vi skulle åka hem till henne och sova över. Kvällen vart mycket lyckad med mys, bus, prat & mat. Marcus och Pontus gick över till Louise moster, om jag minns rätt och skulle låna filmer. Och de kom tillbaka med 22 st. Men tyvärr kollade vi inte på en enda av de. Kollade på Förhandlaren som slutade halv ett sen gick vi och lade oss, då kom vi på att vi inte var så trötta. Men sen vaknade vi och då hade det kommit 30-40cm snö. Great! Jag själv var vaken två timmar innan dom andra så jag lade mig och läste Jörgen Nilsson - En crossad dröm! Måste läsas! Men sen vaknade de andra och då låg vi och pratade och sen vart det jättegod frukost. Och sen tillbaka till sängarna och myste med våra karlar. Men måste bara säga, så lyckad!  

Halv fyra idag började bion för mig, Marcus, Kevin & Kim vart nämligen Farsan. Var ju så himla bra! Nu ska jag sätta mig och fortsätta kolla på GhostRider som går på kanal 3.

bäst helg!
inlägget skrevs igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0