Ny jacka!

Idag gick syster och jag upp vid nio, åt frukost med Marcus mamma sen gick vi ner till TP. Och jag tror att jag har gjort det bästa köpte på länge. Nämligen en ny jacka, Everest från Stadium. Skulle kosta 600kr men gick på rea 300kr. Och jag är väldigt glad och nöjd med köpet. Visar bild senare! Men sen har vi varit och köpt födelsepresent till lillebror som fyller på måndag. Hoppas han också blir glad :) För övrigt köpte syster en likadan jacka fast en annan färg bara.

Idag går kattcupen i Kungsör. Undra hur banan ser ut, hoppas det går bra för grabbarna + tjejerna om det är några med. Förhoppningsvis om en vecka är vi på crossbanan också. Jag längtar jättemycket tills att köra. Och banan skulle vara plogad och fin. Så nest weekend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0