RommeAlpin.

Bästa dagen på länge! Haft så himla kul med alla. Bussresan dit vart sitta brevid Lucas och så kollade alla, iallafall många på Gustaf 2. Sen när vi kom fram vart det ställa sig i kö till uthyrningen av utrustning. Fick likadana skidor som jag hade när jag gick i 7an och åkte upp till Romme. Men sen vart det bara att åka, eller iallafall försöka. Första svängen var den värsta, trillade och vred knät och tappade båda skidorna. Men sen gick det onda över i knät, eller så slutade jag bara tänka på det. Linnea gjorde en vurpa i ankarliften och vi störtvägrade när de andra ville att vi åkte med dom dit upp på toppen i ankarliften.. sen vart Linnea och jag övertalade och åkte med upp. Gick fint i ankarliften när man hade någon som kunde :) Men sen åkte allihopa och bara åkte. Som sagt bästa dagen! Bästa fredagen! Ska nog åka dit i tvåan igen, är ett måste. Bussresan hem var härlig, var mycket trött och höll på att somna flera gånger på vännen bredvid. Log och kollade lite då och då på Fantomen som gick på film. Men tröttnade och försökte sova. Tur att man hade såna omtänksamma vänner med till Romme. De är ju bäst. Hoppas på fler gånger.

Linnea, du betyder mycket mer än du tror för mig.

FP
in Romme, totaly best.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0