Smile in your sleep.

Skolan till kvart i fyra. Måste ha varit den roligaste lunchrasten idag. Syster hade mycket skoj att berätta om sin olycka med linsen imorse, och kaffe hade hon också fått i sig.. Och måste den första fyrk-lektionen det gått bra för mig också. Den första på ett tag iallafall. Sen efter skolan följde Rasmus och Lucas med på stan och väntade på bussen med mig, deras tåg var rätt fullt så. Sen när bussen kom så skulle dom ta den till tågstationen för att ta femtåget hem till sig. Och en lastbil hade ställt sig tvärs på vägen och kom inte bort. Så bussen stog i 25 minuter och väntade på den lastbilen att flytta sig, Lucas hoppade av bussen för att gå till stationen i stället. Men sen så kunde bussen åka iväg och Rasmus hann precis med femtåget. Men sen i Fröslunda fick vi gå av bussen och byta.. och sen höll den på coh sladda och massa.. haha. Det brukar ta mig 15-20 minuter att ta mig hem.. nu tog det över en timma. Och på vägen hem så stod en lastbil stilla på infarten till gården.. fick vänta på den! Haha :) Snälla, pizzan vart ju kall :( Sen hem och äta och nu har jag lånat Johannas Ipod så jag kunnat städa rummet och nu är jag här.

Imorgon blir det bara fyrk och sen till isstadion och åka grillor med klassen. Efter det ska jag vara med friendsen. Och sen åka till världensbästamarcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0